Gyakori kérdések


megnyit Mi az a 'cloud ügyvitel'?

cikk

Alapjában véve azt jelenti, hogy olyan állományokkal és programokkal dolgozunk, melyek fizikailag nem a saját gépünkön, hanem az interneten vannak, valahol a „felhőben”.
A szolgáltató (hoszter) a saját szerverfarmján üzemelteti a szoftvereket, amelyekhez online hozzáférést biztosít. Miért is kellene mi magunknak teljes infrastruktúrákat üzemeltetni, ha azt külső szolgáltatók a megfelelő erőforrások birtokában jóval hatékonyabban és biztonságosabban képesek biztosítani. Ügyviteli programjaink  a felhő szolgáltatás révén bekerül a közművek közé, s ugyanolyan üzleti modellben vásárolható meg mint a víz, a villany vagy a kábel tv és az internet.


megnyit Miért jobb ez, mint egy hagyományos telepített program?


megnyit Mire van szükségem ha ezt szeretném használni?


megnyit Milyen címről érhető el?


megnyit Biztonságos ez? Hiszen az adataim nem a saját sz. gépemen vannak.


megnyit Ki tudja használni a programot, rajtam kívül?


megnyit Biztonságban vannak az adataim, ha többen is be tudnak lépni?


megnyit Adataimat továbbvihetem, ha később meggondolom magam?


megnyit Hogyan kell frissíteni a programokat?


megnyit Mi történik, ha megszakad az internet kapcsolat?


megnyit Tetszik a szolgáltatásuk! Hogyan próbálhatom ki?


megnyit Mi a bérlés menete?